reklama

Perfektna chutovka k vinu

Pagacikov som jedol velke mnozstvo, kazdy ich robi nejak inak a kazdy ma tie najlepsie. Skoro vsetky boli vzdy chutne, niektore horsie... ale po mnohych pokusoch som sa dopracoval k tymto a musim povedat, ze mi chutia najviac a k vinu su ako stvorene :D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (105)

Priprava nieje nakladna ani zlozita, potrebujeme len:

kvasok z 150 ml polotucneho mlieka, 1 kocky drozdia, lyzicky soli, lyzicky cukru a trochu hladkej muky

a

40 dkg hladkej muky

3 zltky, 2 lyzicky soli

200 ml slahacky 30%

jedna 100 ml krabicka majonezy

a 40 dkg nasekanych skvariek

Priznam sa, kvasok bol pre mna tabu, bal som sa robit cokolvek co malo v sebe kvasok a veta "urobime kvasok" ma rozculovala, sice suroviny na kvasok boli jasne ale uplne nejasne sa mi zdalo, ze podla coho poznam ze kvasok je hotovy... Raz som sa ale odvazil a podarilo sa a dnes sa uz s kvaskom kamaratim :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ked je kvasok hotovy, primiesame vsetko okrem skvariek a umiesame hladke cesto, dame do tepla vykysnut asi tak na 90 minut.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ked cesto vykysne, dobre do neho zapracujeme skvarky, naozaj nesmu byt mlete ale sekane na male kusky.

Obrázok blogu

Dobre spracovane cesto rozvalame na placku o hrubke tak 2 cm, poharikom vykrajame pagaciky o priemere tak asi 6 cm, poukladame na plech a nechame v teple este 30 minut kysnut.

Obrázok blogu

Potom staci uz len potriet zbytkovymi bielkami z vajec, posypat hrubou solou a rascou, supnut do vyhriatej truby na 25 minut - staci 180 stupnov.

Obrázok blogu

Dobru chut a s dobrym vinom na zdravie :)))

Miroslav Pijak

Miroslav Pijak

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zivot je prilis kratky na to, aby sme si mohli dovolit nieco nevyskusat. Zoznam autorových rubrík:  Prirodna...Kuchynska....SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu